PADIS

Pubblicazioni Aperte DIgitali Sapienza > COMUNICAZIONE E RICERCA SOCIALE > SCIENZE DELLA COMUNICAZIONE >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10805/1586

Title: Musei d'arte e consumo. Il caso romano GNAM-MAXXI
Authors: BOVA, MARIAROSA
Tutor: Pezzini, Isabella
Martino, Valentina
Valeriani, Luisa
Keywords: semiotica del museo
installazione / installation art
Galleria Nazionale d'Arte Moderna di Roma
comunicazione museale
Issue Date: 6-Jul-2012
URI: http://hdl.handle.net/10805/1586
Research interests: museum communication, art museums, contemporary art, exibitions
Personal skills keywords: critical reading
team working
learning ability
Appears in PhD:SCIENZE DELLA COMUNICAZIONE

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Musei d'arte e consumo. Il caso romano GNAM-MAXXI.pdf4.07 MBAdobe PDF


This item is protected by original copyright

Recommend this item

Items in PADIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Sviluppo e manutenzione a cura del CINECA